Hmm..Moimmi pasjami oprócz tańca jest śpiew i jazda konna.Nie śpiewam w szkole albo coś ale konno jeżdżę od ponad roku. Jest to moja chyba największa pajsja i hobby Jeżdżę w JKS "Tornado" Hehe i jutro an konicki A w ponmiedziałek i w środę tańce
_________________ Jeden rozwija się w tańcu...
Inny w jeździe konnej...
A jeszcze inny w śpiewie...
A jeśli chce się robić wszystko naraz?
Kiedyś jeździłam konno, bardziej rekreacyjnie, i mam ochotę raz na jakiś czas do tego wrócić. Zaczynam uczyć się języka hiszpańskiego. Lubię szkicować, czasem malować, co mi średnio wychodzi :p Uwielbiam poznawać nowe gatunki muzyczne i utwory różnych wykonawcow. Kiedy natchnie mnie na tworzenie grafiki nie mogę oderwać się od Szopcia (jak go ślicznie ktoś na tym forum określił). Kocham wygłupy z moim psiakiem. Marzę o tym, żeby tańczyć.
Wysłany: 2007-11-17, 23:01 Re: wasze zainteresowania oprócz tańca... ??
ja kocham taniec!!!...interesuje sie glownie sportem!!!lubie tez siedziec przed kompem i czytac na tematy na tej stronce i sluchac super muzy:) pozro dla wszystkich ktorzy lubia sport...a naj naj taniec :*
zapomniałam o sporcie ! kocham sie pocić i biegać za piłką od nogi, faulowac i strelac gole z tym potem to taki joke, ale lubie wyciagac ze swojego ciala toksyny
śpiewanie - kocham ^^
język francuski - ubóstwiam ^^
Oprócz tego psychologia i rzeczy typowo humanistyczne ;D
_________________ Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajduje się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi.
- Albert Einstein
Jaki piękny jest ten świat, tylko czarne, białe. To jest proste - widzę, wiem.
Ciekawy temat.. xD
Ja prócz tańca, mam wiele zainteresowań..
Głównie sport (siatkówka, piłka nożna)
Wspinaczka (ścianki, skałki- latem.. )
Muzyka (keyboard, gitara, fortepian i pianino )
Obrabianie fotek (ramki, cieniowanie itp. )
Myśle że to by było na tyle..
_________________ "..bo taniec, to siła..
..której nie da się wyzbyć.." - można ją jedynie wykorzystać.. )